مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 10:302023-11-23حوادث

بسته خبری پلیس کرمان| از کشف هزاران لیتر سوخت قاچاق تا پرداختن تاوان کلیک بی جا


در بسته خبری پلیس کرمان از کشف سوخت های قاچاق و برداشت غیرمجاز از حساب یک شهروند تا پلمب واحدهای صنفی متخلف خبر می خوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسن عبدلی گفت: ماموران پلیس شهربابک از وقوع حادثه برای یک دستگاه کامیون در یکی از محورهای این شهرستان مطلع و ضمن حضور در محل با یک دستگاه کامیون واژگون شده حامل گازوییل روبرو شدند.

40 هزار لیتر سوخت قاچاق به مقصد نرسید  وی افزود: در ادامه با حضور یک تیم از پلیس آگاهی و بررسی موضوع مشخص شد این کامیون حامل40 هزار لیتر گازوییل قاچاق بوده که در مخازن متعدد تعبیه شده بودند و حجم زیادی از آنها پس از واژگونی هدر رفته اند.

فرمانده انتظامی شهربابک با اشاره به دستگیری یک متهم بیان داشت: در این راستا با تلاش کارکنان انتظامی از وقوع آتش سوزی و دیگر سوانح احتمالی جلوگیری و مخازن باقیمانده سوخت از این محل جمع آوری شدند.

برداشت غیرمجاز480 میلیون، تاوان یک کلیک بی جا محمدرضا رضایی اظهار کرد: روزانه انواع پیامک های جعلی برای کاربران ارسال می شود که آنها را با متنی جذاب به انجام کاری مانند دریافت جوایز ویژه، پیگیری امور قضایی، دریافت سود سهام عدالت و سایر موارد فریبنده دعوت کرده و سپس کاربران به کلیک روی لینک های مختلف هدایت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری پلیس کرمان| از کشف هزاران لیتر سوخت قاچاق تا پرداختن تاوان کلیک بی جا

بسته خبری پلیس کرمان| از کشف هزاران لیتر سوخت قاچاق تا پرداختن تاوان کلیک بی جا